Omezení provozu děkanátu, technického úseku a IT

16.03.2020

S účinností od 16. 3. 2020 bude provoz děkanátu, technického úseku a IT oddělení omezen takto:

Podatelna:

střídání odpovědné osoby (příjem zásilek) v běžných provozních hodinách následovně:

  • PO – sekretariát děkanky (H. Sýkorová)
  • ÚT – podatelna (M. Kohlíčková)
  • ST – podatelna (M. Kohlíčková)
  • ČT – děkanát kancelář 00023 (K. Kušková, V. Nousek)
  • PÁ – děkanát kancelář 00023 (K. Kušková, V. Nousek)

Svoz pošty z Botanické vily a CPE bude v úterý.

Pokladna:

Omezení pokladních hodin:

  • ÚT, ČT 10 – 14

Výdej stravenek bude probíhat v čase od 10 do 14 hod. v tyto dny:

  • 24. 3. 2020
  • 26. 3. 2020
  • 31. 3. 2020

Ekonomický úsek, personální oddělení, majetek, odd. vědy, odd. zahraničí

  • Odpovědní zaměstnanci pracují formou home office, v pracovní době jsou dostupní na e-mailu a prostřednictvím mobilních telefonů

    Sýkorová - 736708675

    Kabelová - 776555300

    Francová - 720284984

    Bílková - 777009223

    Kantorová - 776544005

Technický úsek

  • Pracovníci jsou dostupní prostřednictvím mobilních telefonů – viz https://www.prf.jcu.cz/struktura-prf/dekanat/udrzba.html

IT oddělení

  • Pracovníci jsou dostupní prostřednictvím mobilních telefonů – viz https://www.prf.jcu.cz/struktura-prf/it-sluzby/kontakty.html